loading...
بزرگترین مرجع خبر ورزشی
مهدی بازدید : 16288 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام دوستان این سایت در اصل به خاطر دن چت افتتاح شده . ممنون میشم سر بزنید برای ورود روی بنر زیر کلیک کنید.

?? ??????????

مهدی بازدید : 5463 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

تعصب عجيب بازيکن به رنگ آبي تيمش (عکس)


بازيکن تيم فوتبال اورتون انگليس تعصب خود را به صورت جالبي به رنگ آبي پيراهن تيمش نشان داد.


 يم فوتبال اورتون در ديدار مقابل نيوکاسل در سنت‌جيمز پارک در پيکارهاي ليگ برتر انگليس با نتيجه سه بر صفر به پيروزي رسيد و بردي ارزشمند را در خانه حريف بدست آورد.

به گزارش فارس، در اين بازي جان استون مدافع انگليسي و 19 ساله تيم فوتبال اورتون دچار آسيب‌ديدگي از ناحيه صورت در قسمت بالاي ابروي خود شد و براي اينکه تعصب خود را به پيراهن تيمش نشان دهد، پزشکان محل زخم او را با نخ آبي بخيه کردند.

شاگردان روبرتو مارتينز با اين برد 57 امتيازي شدند و پس از آرسنال در مکان پنجم جزيره قرار دارند.






مهدی بازدید : 2992 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

محصص: کليد موفقيت ايران کادر فني است


کارشناس فوتبال ايران درباره قرعه کشي جام ملت‌هاي آسيا گفت: کليد موفقيت ايران در جام ملت‌هاي آسيا کادر فني تيم است، يعني بايد از همين الان مشخص شود که کي‌روش در جام ملت‌هاي آسيا کنار تيم ملي ايران هست يه نه.


  مرتضي محصص درباره قرعه کشي جام ملت‌هاي 2015 آسيا تصريح کرد: تيم ايران در گروهي قرار گرفته است که شانس بسيار خوبي براي صعود دارد. کره‌جنوبي، ژاپن و استراليا هيچ‌ کدام شرايط گروه ايران را ندارند و حتي استراليا و کره بازي بسيار حساسي در دور گروهي با يکديگر دارند که هر دو بازي سخت و سرنوشت‌سازي است.

به گزارش ايسنا، محصص درباره هم‌گروهي ايران با تيم‌هاي امارات، قطر و بحرين در جام ملت‌هاي آسيا نيز اظهار کرد: به جز تيم بحرين که از يک مربي خارجي استفاده مي‌کند‌، دو تيم ديگر گروه ما از مربيان عرب زبان بهره مي‌گيرند. هرچند ما در سال‌هاي گذشته برابر تيم بحرين مشکلاتي داشتيم اما با اين وجود بازهم مي‌توانيم موفق شويم.

او ادامه داد: تيم امارات با اينکه از مربي عرب‌زبان استفاده مي‌کند اما به دليل اينکه سال‌هاست با اين بازيکنان کار مي‌کند، از نظر تکنيکي و تاکتيکي با يکديگر هماهنگ هستند، بنابراين نسبت به ديگر تيم‌هاي گروه ما قوي‌تر هستند. بايد اين نکته را هم در نظر بگيريم که تيم ما مي‌توانست در گروه سخت‌تري قرار بگيرد؛ بنابراين بايد از گروه خودمان راضي باشيم.

کارشناس فوتبال درباره تقابل ايران با تيم‌هاي عربي و سابقه مشکلاتي که با اين تيم‌ها داشتيم، تصريح کرد: بيشتر اين مشکلات را ما خودمان درست مي‌کنيم و جامعه فوتبال ما اينگونه است که هنوز با اين تيم‌ها بازي نکرديم نگران وقت تلف کردن و بازي خشن تيم‌هاي عربي هستند. يعني با پيش‌زمينه پا به ميدان مسابقه با عرب‌ها مي‌گذاريم.

محصص در ادامه افزود: اگر بخواهيم از الان نگران شويم به مشکل مي‌خوريم زيرا بازي‌هاي سخت‌تري هم داريم و بايد بدانيم ما در برابر اين تيم‌ها برتري کامل داريم، البته اگر عوامل حاشيه‌اي را دخالت ندهيم.

او درباره مهم‌ترين اولويت‌هاي تيم ايران قبل از آغاز اين مسابقات گفت: دو مورد نگراني وجود دارد که در صورت رفع مي‌تواند باعث موفقيت تيم ما شود. اولين مورد اين است که بايد ببينيم که رهبري تيم ايران را در اين مسابقات چه کسي برعهده دارد. يعني کادر فني تيم ما را چه کساني تشکيل مي‌دهند. فدراسيون بايد برنامه‌ريزي کند که آيا کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران مي‌ماند يا خير؟ کادرفني مي‌تواند کليد موفقيت تيم ما در جام ملت‌هاي آسيا باشد.

محصص ادامه داد: دومين مورد اين است که بايد بازي‌هاي دوستانه زيادي انجام دهيم. يعني همان‌گونه که براي جام جهاني نگران هستيم و در حال تدارک براي اين رقابت‌ها هستيم بايد براي جام ملت‌ها هم برنامه‌ريزي لازم را انجام دهيم.

او درباره شانس قهرماني ايران در اين رقابت‌ها اظهار کرد: ما شانس بالاي براي قهرماني داريم و به جز استراليا که امتياز ميزباني دارد تيم‌هاي ژاپن و کره جنوبي و ما در يک سطح قرار داريم، هرچند که اين تيم‌ها هميشه تيم‌هاي قوي راهي رقابت‌ها مي‌کنند و بازي‌هاي دوستانه زيادي را هم برگزار مي‌کنند. اما همان‌طور که گفتم بايد ابتدا بدانيم که در اين مسابقات کي‌روش همراه تيم ما هست يا نه. اگر بخواهيم براي اين مسابقات ضعيف کار کنيم با مشکل مواجه مي‌شويم زيرا تيم‌هاي ديگر با آمادگي کامل مي‌آيند.
مهدی بازدید : 4113 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

خوش امدید طرفدار پرسپولیس هستی یا استقلال از نظرات بگو

خوش امدید طرفدار پرسپولیس هستی یا استقلال از نظرات بگو

خوش امدید طرفدار پرسپولیس هستی یا استقلال از نظرات بگو

خوش امدید طرفدار پرسپولیس هستی یا استقلال از نظرات بگو

مهدی بازدید : 2912 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

فاصله فوتبال ما تا ال‌کلاسيکو !


ال‌کلاسيکو برگزار شد و در اوج زيبايي و هيجان به پايان رسيد و ده‌ها سؤال در ذهن ما ايجاد کرد که اگر آن فوتبال است پس اين که ما داريم چيست ؟


جواد خياباني در يادداشتي که در اختيار ورزش سه قرار داد ، به تفاوت زياد شهرآوردهاي کشورمان و فوتبال اروپا به ويژه ال‌کلاسيکو پرداخته است. اين يادداشت را در اينجا مي خوانيم:

سال هاست که مي گويند حساسيت و استرس ناشي از مسابقات مهم مثل شهرآورد يا دربي تهران يا هر مسابقه مهم ديگري که داشته ايم موجب عدم زيبايي آن مسابقه شده و اجازه بروز استعدادها در نزد فوتباليست هاي خودمان را به آنها نداده و امکان ايجاد نشاط و شادابي براي مردم را از بين برده است .

آيا اين تحليل درستي است ؟ به عقيده ي نگارنده مي توان ده ها دليل و عنوان را در مقايسه دو فرهنگ جاري در فوتبال سطح اول دنيا عنوان کرد تا شايد به نتايجي هم رسيد :

1- جامعه ي ايراني به سوي هنجار شکني گام برميدارد و فرهنگ توهين و تهمت از سر و روي اجتماع بخصوص فوتبال مي بارد ، هر که دستي در اين فوتبال دارد براي بقاي خويش ديگري را متهم مي کند و از بدترين گويش و واژه ها و ناجوانمردانه ترين رفتار بهره مي گيرد تا حريف را مضحک و ناجور و متهم بشمارد و خود را مبري از هر گناه و اشتباه بداند . همين است که موجب مي شود تا ترس از اشتباه و فرو رفتن در لاک وحشت از ابراز واقعيت دروني خويش موجبات چنين فرهنگي را فراهم کرده و جوان ورزشکار ما را در اجراي محاسن و خوبي هاي خويش نگه دارد و اجازه‌ي ابراز شهامت و شجاعت ذاتي خويش را به او ندهد .

2- همه اينها از ترس و عدم وجود فرهنگ واقعي فوتبال سرچشمه مي گيرد ، ترس از اينکه اگر دربي را ببازد چگونه به روزنامه ها و رسانه ها جواب بدهد ؟ چگونه به طرفداران تيم پاسخ بدهد ؟ چگونه در ميان همسايه ها و بچه محل هايش راه برود؟ و حتي چگونه به خانواده خود يا حتي به مدير باشگاه خود پاسخگو باشد ؟

3- ظرف ها کوچک شده اند ، موفقيت ها فقط در اشتباه نکردن ها ديده مي شود ، مهدي رحمتي يک گل با اشتباه فردي خويش دريافت مي کند و دنيايي از تهمت و افترا در توبيخ او به گوش مي رسد و يا نگاشته مي شود تا او هرگز باور نکند که زيبايي فوتبال در همين نترسيدن ها و شجاع بودن هاست که اگر اشتباه کردي دوباره بايد بايستي و زندگي خود را بسازي . همه تصور مي کنند ظرف موفقيت آنها همين است که پاي به دربي گذاشته اند ، نميدانند که آنجا همان جايي است که مردم و هوادارانشان انتظار بهترين ها را دارند و اينکه براي موفقيت و پيروز شدن تلاش کنند نه اينکه براي نباختن به لاک بي توجهي و ترس فرو بروند و فراموش کنند لباسي به تن دارند که از ديرباز به عنوان پرچم باشگاه يا کشور يا پيراهني براي افتخار و سربلندي به اسلاف آنها داده اند .

4- ليونل مسي در يک رودررويي تک به تک با دروازه بان رئال توپ را به بيرون مي زند اما هرگز از اشتباه خود نمي ترسد و هيچکس او را مسخره نمي کند ، فحش نمي دهد ، به لجن نمي کشاند و همين مي شود که در خانه حريف سه بار گل مي زند و موجب پيروزي تيمش در ال کلاسيکويي به آن حساسي و هيجان مي شود .

5- در مسابقه بارسلونا با رئال مادريد شاهد بوديم که همه حتي داور مسابقه هم اشتباه مي کنند اما آن اشتباه به حکم مرگ آن شخص تبديل نشده و چنان به زندگي و مسابقه ورزشي خود ادامه مي دهند که انگار هيچ اتفاقي نيفتاده و در ادامه اين مسير شاهد بهترين حرکات و زيباترين صحنه ها مي شويم و از تماشاي چنان مسابقه مهيجي که بين 22 بازيکن برتر فوتبال دنيا انجام مي شود بيشترين لذت را مي بريم و فراموش مي کنيم که ساعت 2 بامداد است !

6- کريستيانو رونالدو ، ليونل مسي ، نيمار ، اينيستا ، کريم بن زعما و ... از اينکه در اين مسابقه پايشان بشکند و به جام جهاني نرسند هم وحشت ندارند چون آنها با فرهنگ فوتبال که هيجان و نبرد و نترسيدن و شجاعت و همراهي و همکاري است آشنايند و حتي ميدانند که طرف مقابلشان تا سرحد امکان مراقب رفتار خود خواهد بود و اگر جنگي يا دعوايي هم در ميدان رخ مي دهد آن هم براي موفقيت بيشتر تيم است و براي به نتيجه رسيدن ( مانند درگيري فابرگاس و پپه )

7- البته هرگز کسي به رختکن آنها نمي رود و از آنها نميخواهد که براي صلاح تماشاگر و جامعه به مساوي تن بدهند و حمله نکنند و گل هم نزنند ! زيرا همه مي دانند که حتي تماشاگران آنجا هم با فرهنگ فوتبال آشنايند و ميفهمند که اگر در اين مسابقه به حريف باختند ، حتما در آينده ودر نبرد جانانه ديگري مي توانند از يک مسابقه زيبا لذت ببرند و حتي تلافي کنند . ديشب همه مادريدي ها هم از اين فوتبال ناب لذت بردند به همين خاطر نه به کسي توهين کردند و نه سنگ و چوب بر سر داور و حريف ريختند . آنها مي پذيرند که در فرهنگ فوتبال اگر افتخار و پيروزي هست ، حتما شکست و باختن هم هست اما اين شکست با نا اميدي و نابودي تفاوت دارد و هرگز موجب نمي شود که چون از باختن مي ترسم هرگز تلاشي براي بردن و پيروز شدن نکنم .

8- آن فوتبال تمام نمي شود و فقط مخصوص اسپانيا و ال کلاسيکو هم نيست و از سال ها قبل است که چنين فوتبالي شروع شده و تا دنياي فوتبال وجود دارد چنين هيجاني هم خواهد داشت ، فردا شب مسابقه منچستر يونايتد با منچستر سيتي در پيش است ، براي آن مسابقه هم بايد بيدار ماند ، بايد تماشاکرد و بايد از زيبايي ها و هيجان ها و نترسيدن ها و ميل به پيروزي ها لذت برد . يادتان باشد وقتي اولين مسابقه دو تيم شهر منچستر در ورزشگاه هايد رود در سال 1894 ( مصادف با سال 1273 هجري ) و دقيقا 120 سال قبل برگزار مي شد در اين کشور ناصرالدين شاه در آخرين سال هاي حکومت خود بر مردم بينواي ايران مشغول با حرمسراي خويش و عشقش جيران خانم بود!! و البته هنوز مظفرالدين شاه هم به حکومت نرسيده بود . واقعا از آن فوتبال با آن تاريخ انتظاري غير از اين هم مي توان داشت ؟

9- براي آن فوتبال و براي شجاعت و شهامت مادريدي‌ها و بارسلونايي‌ها بايد به افتخارشان بايستيم و اگر ما را اجنبي پرست نخوانند بايد براي آنها هورا بکشيم و از اينکه ما را در طي دوساعت با زيباترين و مهيج‌ترين صحنه‌ها همراهي کرده‌اند بايد از آنها تشکر کنيم . ممنون مادريد . ممنون بارسلون . ممنون فوتبال 

 

مهدی بازدید : 4594 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

دايي: براي قهرماني 3 فينال پيش رو داريم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد اين تيم براي دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر 3 فينال پيش رو دارد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي دايي در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به تعطيلي پيش آمده در رقابت‌هاي ليگ برتر اردوي خوبي را در استان مازندران داشتيم که طبق برنامه 2 بازي مناسب در چمن مصنوعي برگزار کرديم تا براي اولين بازي در سال جديد برابر داماش گيلان آماده شويم.وي داماش را تيمي خوب خواند که در ديدار برابر پرسپوليس از امتياز ميزباني برخوردار است و افزود:‌ بازي با توجه به شرايط تيم داماش و پرسپوليس بازي سختي براي هر 2 تيم خواهد بود.

«ما براي ماندن در کورس قهرماني 3 فينال پيش‌رو داريم که اولين آن را مقابل داماش برگزار خواهيم کرد»،‌ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اين جمله افزود:‌ ما محکوم به کسب 3 امتياز اين بازي هستيم. من اميدوارم که در سال 93 بهترين اتفاقات براي پرسپوليس و هوادارانش رخ بدهد.

دايي با بيان اينکه در تعطيلات نوروزي ناچار به آماده‌سازي تيم خود است، خاطرنشان کرد: اين شرايط ورزش حرفه‌اي است. درحالي که همگان تنها قراردادهاي فوتباليست‌ها را مي‌بينند، اين نکته از نظرها دور مي‌ماند که آنها نمي‌توانند مانند ساير هموطنان خود از تعطيلات عيد استفاده کرده و در کنار خانواده‌هاي‌شان باشند.

وي افزود: ما فوتباليست‌ها مانند خيلي از ورزشکاران رشته‌هاي ديگر هيچ امکاني براي استفاده از تعطيلات و مرخصي نداريم. با اين حال من و شاگردانم تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنيم تا با آمادگي کامل به رشت برويم و از ديدار برابر داماش با دست پر به تهران بازگرديم.

دايي در مورد اينکه گفته مي‌شود پس از اعلام راي کميته انضباطي درباره برگزاري ديدار داماش و پرسپوليس بدون تماشاگر احتمال دارد اين بازي با حضور تماشاگران انجام گيرد، اظهار داشت: من هم تا امروز هنوز نمي‌دانم اين بازي با تماشاگر برگزار خواهد شد يا بدون تماشاگر. البته ما سعي و تمرکزمان روي پيروزي در اين بازي است.

وي درباره مسئله واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي گفت: ما هم اميدواريم بهترين اتفاق ممکن در اين‌باره به وقوع بپيوندد. در اين خصوص جلسات متعددي برگزار شد. دکتر خادم نيز تلاش و پيگيري زيادي در اين باره انجام داده که اميدواريم در سال 93 به سرانجام برسد.


مهدی بازدید : 4924 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

مارسلو: بايد سرمان را بالا نگه داريم


بازيکن برزيلي رئال مادريد پس از شکست در ال‌کلاسيکو معتقد است که هم‌تيمي‌هايش بايد سرشان را بالا نگه دارند.


مارسلو پس از پيروزي بارسلونا در ال‌کلاسيکو اظهار داشت: شکست در چنين مسابقه خوبي واقعا سخت است. بايد سرمان را بالا نگه داريم؛ تمرکزمان را حفظ کنيم و به بازي‌هاي آينده فکر کنيم.

به نقل از فارس، وي در خصوص دفاع رئال مادريد گفت: سعي کرديم کاري را که مربي از ما خواسته بود، انجام دهيم. هميشه نمي‌شود دروازه تيم را بسته نگه داشت. درباره داوري حرفي نمي‌زنم.

بازيکن برزيلي رئال مادريد افزود: اتفاقات زيادي هنوز مي‌تواند رخ دهد. بايد سرمان را بالا نگه داريم. بارسا تيم بزرگي است و ما بايد به پيشرفت خودمان ادامه دهيم.




مهدی بازدید : 2104 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

راموس: کاش ماينکو ديگر داور بازي‌ ما نشود


مدافع رئال مادريد به شدت به انتقاد از داور ديدار ال‌کلاسيکو پرداخت.


سرخيو راموس در ال‌کلاسيکو شب گذشته با خطا روي نيمار در محوطه جريمه يک پنالتي را تقديم بارسلونا کرد و از زمين مسابقه اخراج شد.

به نقل از فارس، وي پس از اين مسابقه اظهار داشت: اميدوارم که ماينکو ديگر هرگز بازي‌هاي ما را قضاوت نکند. به نظر مي‌رسد اين اتفاقات هم در نيوکمپ و هم در سانتياگو برنابئو براي ما رخ مي‌دهد. اصلا به نيمار برخورد نکردم.

وي ادامه داد: اگر آنها به دنبال يک بازي برابر بودند؛ موفق شدند. بعضي چيزها هست که کاري از دست شما برنمي‌آيد.

مهدی بازدید : 2314 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

آنچلوتي: اشتباهات کوچک شکست ما را رقم زد


سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که اشتباهات کوچک شاگردانش شکست در ال‌کلاسيکو را رقم زده است.


کارلو آنچلوتي بر اين باور است که اشتباهات کوچک منجر به شکست 4 بر 3 شاگردانش در ال‌کلاسيکو شده است. دو پنالتي در نيمه دوم که توسط مسي به گل تبديل شد، باعث هت‌تريک مسي و پيروزي 4 بر 3 بارسا مقابل رئال مادريد شد.

به گزارش فارس، آنچلوتي پس از اين مسابقه اظهار داشت: هنوز رقابت براي قهرماني وجود دارد. به يک واکنش فوري نياز داريم. بارها گفته‌ام که قهرمان لاليگا در آخرين مسابقه مشخص مي‌شود. بايد به جنگيدن ادامه دهيم. بايد واکنش نشان دهيم.

وي ادامه داد: هنوز با بازيکنان درباره اين مسابقه صحبت نکرده‌ام. اشتباهات کوچکي مرتکب شديم و به همين دليل شکست خورديم. تيم براي برخاستن و حرکت کردن آماده است. بايد از بازي خودمان راضي باشيم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: برايم سخت است که درباره تصميمات داوري صحبت کنم. درست است که مسي سه گل زد اما هر اشتباهي مقابل بازيکني مثل او به شما ضرر مي‌زند. 9 مسابقه ديگر باقي مانده است و هر بازي تعيين‌کننده است.

وي اضافه کرد: خيلي پيشرفت کرده‌ايم. تيم توانايي‌هاي خود را نشان داد و آن را در زمين اثبات کرد. بازي خوبي بود اما حالا بايد آن را سريع فراموش کنيم. مسابقه بعدي ما مهم است.

مهدی بازدید : 3214 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

رونالدو: مي‌خواستند بارسا در کورس بماند


ستاره پرتغالي رئال مادريد معتقد است که تمايل برخي به ماندن بارسلونا در کورس قهرماني باعث شکست رئال در ال‌کلاسيکو شده است.


کريستيانو رونالدو پس از شکست 4 بر 3 در ال‌کلاسيکو به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و گفت: بازي سختي بود. افرادي بودند که نمي‌خواستند پيروزي ما يا خروج بارسا از کورس قهرماني را ببينند. مدت زيادي در اين تيم بوده‌ام. هر وقت رئال مادريد برنده مي‌شود بعضي‌ها ناراحت مي‌شوند. پيروزي ما حسادت آنها را برمي‌انگيزد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: داور اشتباهات زيادي داشت. آنها بايد از داوري استفاده کنند که اهميت مسابقه را بداند. او بسيار عصبي بود. نمي‌خواهم خودم را توجيه کنم. مسائل زيادي وجود داشت. برخي مي‌خواستند بارسا در کورس قهرماني بماند.

مهدی بازدید : 3046 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

برتري هافن هايم و فرانکفورت در خانه رقبا


تيم فوتبال اينتراخت فرانکفورت در ديداري خارج از خانه مقابل نورنبرگ به بردي پرگل رسيد.


آخرين سري از مسابقات هفته بيست و ششم ليگ دسته اول آلمان موسوم به بوندس ليگا شب گذشته انجام گرفت. ابتدا اينتراخت فرانکفورت در ورزشگاه فرانکن با نتيجه 5 بر 2 مقابل نورنبرگ برنده شد. در اين ديدار که داور پينولا از نورنبرگ را دقيقه 80 اخراج کرد، دميريچ 65 و کامپانا 71 براي نورنبرگ گل زدند. در حاليکه ميهمان فرانکفورتي توسط بارنتا 21، ژوسلو 49، 88، مادلونگ53 و کادلچ 89 گلزني کرد.

در آخرين ديدار نيز بايرلورکوزن 3 بر 2 در خانه از هوفن‌هايم شکست خورد. کيسلينگ 39، روفلس 54 براي لورکوزن، ساليهوويچ 14(پنالتي) ، فولاند 40، مودسته 89 براي هوفن‌هايم گل زدند.

بايرن با 74 امتياز هم اکنون صدرنشين است. بورسيادورتموند و شالکه به ترتيب با 51 و 50 امتياز در پله دوم و سوم قرار دارند.
مهدی بازدید : 1984 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

مارتينو: براي ما ليگ تازه شروع شد


سرمربي آرژانتيني بارسلونا معتقد است که پس از پيروزي تيمش در ال‌کلاسيکو گويا ليگ دوباره براي آنها شروع شده است.


خراردو تاتا مارتينو پس از پيروزي 4 بر 3 شاگردانش مقابل رئال مادريد در سانتياگو برنابئو و کاهش اختلاف دو تيم به يک امتياز اظهار داشت: گويا ليگ را دوباره از اول شروع کرده‌ايم. هيچکس به ما فرصت نداد و ما دوباره به کورس قهرماني بازگشتيم.

يه نقل از فارس، وي ادامه داد: وقتي مقابل تيمي با قدرت رئال مادريد حاضر مي‌شويد به راحتي مي‌توانيد ببينيد که هفت امتياز با اين تيم فاصله گرفته‌ايد. ما تلاش کرديم تا به بازي برگرديم. زمان زيادي بازي را کنترل کرديم. رئال مادريد از بهترين باشگاه‌هاي اروپا است. آنها هميشه به قدري سرسخت به نظر مي‌رسند که مي‌توانند شما را شکست دهند و همين اين پيروزي را ارزشمندتر مي‌کند.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: نيمار در سن 21 سالگي همه چيز دارد و مي‌داند چگونه در شرايط سخت بازي کند. او در دوران اوجش به سر نمي‌برد اما اين حرکت او بود که به اخراج راموس و پنالتي به سود تيم ما منجر شد.

وي اضافه کرد: مسي در بازي‌هاي اينچنيني زيادي به ميدان رفته است. او به همراه اينيستا، فابرگاس و بوسکتس در خط مياني کمک زيادي به ما کرد و ما بازي را عالي کنترل کرديم. حرف زدن درباره لئو سخت است. مسي رکورد پشت رکورد مي‌زند.

مارتينو گفت: من صحنه‌هاي پنالتي را نديدم. جنجالي‌ترين پنالتي خطاي راموس بر روي نيمار بود. شکي نيست که آن خطا پنالتي بود. از بقيه صحنه‌ها دور بودم. حرفي درباره داوري نمي‌زنم.

مهدی بازدید : 3334 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

پيروزي بنيادکار در هفته دوم ليگ ازبکستان


تيم بنيادکار با پيروزي مقابل تيم مشعل مبارک، به روند پيروزي‌هاي خود در ليگ برتر ازبکستان ادامه داد.


بنيادکار که هفته آينده بايد در اهواز برابر تيم فولاد ايران به ميدان برود، روز گذشته در هفته دوم مسابقات ليگ برتر اين کشور به مصاف تيم مشعل مبارک رفت و با 2 گل به پيروزي رسيد. دلشاد جورائف و وحيد شاديوف 2 گلزن تيم بنيادکار در اين ديدار خارج از خانه بودند.

به گزارش تسنيم، بدين ترتيب، بنيادکار با کسب 6 امتياز از 2 بازي در کنار تيم‌هاي اولماليک و پاختاکور در صدر جدول اين رقابت‌ها قرار گرفت تا گام‌هاي نخست در راه دفاع از عنوان قهرماني خود در اين مسابقات را محکم بردارد.

شايان ذکر است که ديدار تيم‌هاي فولاد ايران و بنيادکار ازبکستان در چارچوب دور چهارم از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، ساعت 17:30 سه‌شنبه دوازدهم فروردين در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي‌شود.

تيم‌هاي بنيادکار ازبکستان و فولاد ايران در ديدار رفت در تاشکند، به تساوي يک بر يک رضايت دادند.
مهدی بازدید : 3676 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

نتايج هفته سي‌ام لوشامپيونه


تيم فوتبال ليل مقابل آ.اس موناکو متوقف شد اما المپيک ليون و سن‌اتين مقابل گنگام و سوشو برنده شدند.


آخرين سري از مسابقات هفته سي ام ليگ دسته اول فوتبال فرانسه شب گذشته انجام گرفت. ليل که ميهمان موناکويي‌ها در ورزشگاه لويي دوم بود، به تساوي يک بر يک رسيد. اوبادي 4 براي موناکو، اوريگي 38 براي ليل گل زدند.

المپيک ليون در مصافي ديگر با گل دقيقه 46 بافتيمبي گوميس بر گنگام، ميزبانش غلبه کرد اما سن‌اتين برابر سوشو نتيجه‌اي بهتر گرفت. چرا که در ورزشگاه خانگي اش«ژفري گيشار» 3 بر يک سوشو را مغلوب کرد. ملوت اردينگ 46، 89، تابانو 51 براي سن‌اتين گل زدند. ادوارد بوتين 66 تک گل ميهمان را به ثمر رساند. در دقيقه 82 نيز سدريک باکامبو از سوشو از زمين اخراج شد.

هم‌اکنون پاري سن ژرمن با 73 امتياز صدرنشين است و موناکو و ليل به ترتيب با 63 و 54 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قراردارند.


مهدی بازدید : 2289 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

نتايج هفته بيست و سوم ليگ قطر


تيم فوتبال لخوياي قطر با برتري مقابل الريان در يک قدمي قهرماني ليگ ستارگان قطر قرار گرفت.


در ادامه هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ ستارگان قطر شب گذشته تيم لخوياي قطر و حريف آسيايي تراکتورسازي تبريز مقابل الريان، همگروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با 2 گل به برتري رسيد و با 50 امتياز و با توجه به اختلاف 9 امتيازي با تيم‌هاي دوم و سوم جدول يعني السد و الجيش در 3 هفته مانده به پايان اين رقابت ها در يک قدمي قهرماني ليگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش فارس، در ديگر ديدارهاي حساس هفته بيست و سوم الاهلي در غياب مجتبي جباري مقابل الخور به تساوي يک بر يک رضايت داد و ام‌صلال هم با حضور 90 دقيقه‌اي پژمان منتظري برابر الخراطيات بدون گل متوقف شد.

همچنين السد، هم‌گروه سپاهان 4 بر يک معيذر قعرنشين را شکست داد و الجيش، حريف آسيايي فولاد خوزستان نيز با الغرافه يک بر يک مساوي کرد.
مهدی بازدید : 2330 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

شکست ياران عليرضا حقيقي مقابل قعرنشين


تيم اسپورتينگ کوويلا در هفته سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ دسته دوم پرتغال نغلوب قعرنشين اين مسابقات شد.


هفته سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ دسته دوم پرتغال شب گذشته انجام شد و تيم کوويلا در خانه ميزبان اتلتيکو بود که با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد.

به نقل از فارس، عليرضا حقيقي در اين ديدار درون دروازه کوويلا قرار داشت که در دقيقه يک دروازه‌اش توسط ماريو باز شد. لئوناردو بورخس نيز در دقيقه 23 براي بار دروم دروازه‌بان ايراني اين تيم را گشود و ماريو بار ديگر در دقيقه 63 براي تيمش گلزني کرد تا اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود قعرنشين تمام شود.

کوويلا 42 امتياز از 35 بازي در رده چهاردهم قرار دارد و اتلتيکو با 32 امتياز در رده بيست و دوم است.
مهدی بازدید : 1814 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

تمديد قرارداد پراندلي با ايتاليا تا يورو 2016


چزاره پراندلي قرارداد خود را به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا دو سال ديگر و تا بازي هاي يورو 2016 تمديد مي کند.


 قرارداد کنوني وي با فدراسيون فوتبال ايتاليا تا پايان تابستان امسال و پس از بازي هاي جام جهاني برزيل معتبر است.

بر اساس اخباري که روز دوشنبه منتشر شد قرار است اين مربي 56 ساله دو سال ديگر نيز قراردادش را تمديد کند.

پراندلي از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي مربي تيم ملي فوتبال ايتاليا بود و در بازي هاي يورو 2012 نيز اين تيم را هدايت کرد.
مهدی بازدید : 1978 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

شايعه حضور ادينهو در تيم‌ملي تکذيب شد


سرپرست تيم مس کرمان برخي اخبار در رابطه با حضور ادينهو در تيم ملي فوتبال ايران را که در برخي خبرگزاري ها و سايت هاي خبري مطرح شده،تکذيب کرد.


 رضا يوسف آبادي دوشنبه شب پس از برگزاري تمرين تيم مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: بيان اين مساله به طور کلي صحت ندارد و اين که عنوان مي شود ادينهو مدارک خود را به فدراسيون و سرمربي تيم ملي داده درست نيست.

به گزارش ايرنا، وي ادامه داد: هر چند مدتي هنگامي که تيم مس کرمان به انجام بازي هاي حساس خود نزديک مي شود برخي رسانه ها قصد دارند با مطرح کردن چنين اخباري تمرکز اين بازيکن را از بين ببرند.

يوسف آبادي تصريح کرد: در حالي که اين مساله مدتي قبل نيز از سوي باشگاه مس کرمان و خود ادينهو تکذيب شده بود اما دوباره در آستانه ديدار حساس تيم مس با فجر سپاسي شيراز در روز پنجشنبه هفته جاري اين مسائل را مطرح مي کنند.

وي بيان کرد: تمامي تلاش خود را انجام مي دهيم تا تيم در اين سه ديدار پاياني بدون حاشيه به کار خود ادامه دهد و بتواند براي بقا در ليگ برتر اميدوار شود.

يوسف آبادي، در پايان شرايط جسمي و روحي بازيکنان مس، انجام تمرينات و روحيه بازيکنان را خوب ارزيابي کرد و گفت: براي ديدار با فجر سپاسي شيراز آماده هستيم.
مهدی بازدید : 1812 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

هفته بيست و نهم لاليگا

پيروزي بارسلونا مقابل رئال مادريد در برنابئو

بارسلونا موفق شد با پيروزي در برنابئو مقابل رئال مادريد در يک قدمي صدر جدول قرار بگيرد.

 

 

 

پيروزي رم و تورينو مقابل حريفان

تيم فوتبال آ اس رم شنبه شب در هفته 29 سري آ ايتاليا با دو گل کيه وو را شکست داد.

 

منچستر با دو گل وستهام را شکست داد

تيم فوتبال منچستر يونايتد روز شنبه در هفته 31 ليگ برتر انگليس مقابل وستهام به پيروزي رسيد.

شکست سنگين فولام برابر من‌سيتي در غياب دژاگه

نتايج هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس

با برد مقتدرانه قرمزپوشان مرسي‌سايد در خارج از خانه و شکست سنگين تيم فولام در خانه من‌سيتي، هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس پيگيري شد.

 

 

پيروزي باواريايي‌ها و دورتموند

نتايج هفته بيست و ششم بوندس ليگا

با پيروزي قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا در شب باخت خارج از خانه تيم اينتراخت برانشويگ برابر شالکه هفته بيست و ششم بوندس‌ليگا پيگيري شد.

مهدی بازدید : 4156 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
مهدی بازدید : 3116 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

سلام برای در امدن از فیلتر کافی هست یه بار مروگرتون رو  حذف کنید و سیستمو و مودمو با هم خاموش و دوباره روشن کنید سرانجام یه مروگر را دوباره نصب کنید کاملا درست می شود هر گونه مشکل در نظرات  را بدید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در دیدار بارسا با منچستر سیتی کدام تیم برنده است؟
    آیا از این وبلاگ راضی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 525
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,068
  • بازدید ماه : 1,068
  • بازدید سال : 101,105
  • بازدید کلی : 3,271,135